Daarom koop je bij Carvendo. Je gaat zorgeloos de weg op en de eerste 12.000km heb je geen onderhoudskosten. Dat rijdt heerlijk ontspannen toch!
Zorgeloos op weg
Zorgeloos de weg op met onze 12.000km geen onderhoudskosten service. Dat betekent dat al je onderhoudskosten onder normale slijtage gedekt zijn. Ruitenwissers aan vervanging toe? Die vallen onder deze garantie. Lekt je auto ergens vloeistof, dan wordt dat oplost voor je! Kortom; een service waar je blij van wordt!


De eerste 12.000km of de eerste 12 maanden zijn alle onderhoudskosten gedekt. En dit doen we ook:
Je hebt net een flink bedrag uitgegeven aan een nieuwe auto, en toch moet je binnen een paar maanden alweer extra geld uitgeven omdat er onderhoud of reparaties nodig zijn. En dat terwijl je een tweedehands auto met garantie hebt gekocht, of zelfs extra hebt betaald voor die garantie.
Als je bij ons een gebruikte auto koopt, overkomt jou dat niet. Wij garanderen samen met het autobedrijf dat je gedurende de eerste 12.000 kilometer of het eerste jaar na aankoop (net wat eerder komt)geen onverwachte kosten aan je auto hebt. Mocht dat toch gebeuren, dan wordt het opgelost. Ieder autobedrijf wat bij ons is aangesloten is verplicht eventuele problemen op te lossen. Dat is een van de redenen waarom het kopen van een tweedehands auto bij ons risicovrij is.
Je koopt een prachtige stationwagen met 12 maanden garantie bij je lokale autodealer. Na 2 maanden en 5.000 kilometer begeeft echter de accu het. Je belt het autobedrijf waar je de auto hebt gekocht om deze kosteloos te laten vervangen — je hebt immers 12 maanden garantie, dus het zou je niets mogen kosten. Helaas blijkt het tegenovergestelde: in de garantievoorwaarden staat dat de garantie alleen geldt voor de motor en de versnellingsbak, niet voor de accu. Het vervangen kost je dus alsnog geld, ondanks de garantie.
Had je dezelfde stationwagen bij Carvendo gekocht, dan had je ook 12 maanden garantie gehad. Wij zouden je bovendien eerlijk hebben verteld dat de BOVAG-garantie niet op de accu van toepassing is. Maar omdat wij beloven dat je de eerste 12.000 kilometer of het eerste jaar geen kosten en geen zorgen hebt, dient het autobedrijf het probleem altijd op te lossen en wij staan daar voor garant.
We moeten eerlijk zijn: er zijn situaties waarin de kosten niet niet gedekt worden:
In eerste instantie bel je altijd het leverende autobedrijf op. Deze gegevens heb je van ons ontvangen bij de aankoop. Zij zijn met ons overeengekomen, dat ze jouw conform onze voorwaarden altijd helpen. Kom je er met het het autobedrijf niet uit? Je kunt ons dan altijd bellen of een email sturen. Wij denken dan graag even met je mee hoe we ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk weer op weg bent. Soms kan dat zijn door je direct een afspraak te maken bij de lokale dealer bij jouw in de buurt en soms zal de auto toch even terug moeten naar het leverende autobedrijf. Uiteraard kunnen we in noodgevallen onze haal- en brengservice inzetten om het voor jou zo comfortabel mogelijk te maken.
Dit zal in de meeste gevallen niet aan de orde zijn, tenzij het onderhoud langer dan 1 werkdag duurt. Uiteraard is het wel mogelijk om tegen betaling een leenauto in te zetten. De voorwaarden en tarieven zijn afhankelijk van het autobedrijf waar de auto onderhoud krijgt.
Na 12.000 kilometer ben je zelf verantwoordelijk voor alle reparatiekosten, tenzij je auto nog onder de BOVAG-garantie valt. In dat geval – en als het defect onder de garantievoorwaarden valt – worden de reparatiekosten (gedeeltelijk) vergoed. Onderhoudskosten vallen niet onder de BOVAG-garantie.
We staan voor je klaar! Je kunt ons altijd even bellen of een whatsapp bericht sturen. Je bereikt ons op telefoonnummer 085-1074535